vrijdag 4 mei 2012

Was voorspeld

De voorspelde haaruitval is ingetreden So What. Gisteren heb ik de laatste bestraling gekregen. Het is nu wachten tot maandag om weten wat er nog gaat gebeuren. vandaag gaat het weer wat minder en ik vrees dat ik wat minder ga posten er zijn nog nml een 2000 tal die moeten gecontroleerd worden, op dubbels,  het geluidniveau op dezelfde hoogte brengen, leegte voor- en achteraan afknippen. De volgende Hit Box (Nr 10) zal enkel over 1970 gaan, Het jaar inwelk ik mijn eersste stappen voor de draaitafels het gezet toen nog met de


 Lenco L75



Thorens (een van de eertse Quick Starts) de draai schijf hiervan woog 13kg



Nadien kwan Het paradepaard van Tecnics de SL-1200 de Max en als mengpaneel


Rodec




Het mengpaneel van ziekenomroep ' Zenith' in het St-Lucas hospitaal hier te Brugge waar
ik als vrijwilliger meer dan 2 jaar programma's heb verzogd

Geen opmerkingen: