vrijdag 8 juni 2012

Review



Terug naar gisteren, na de chemo had ik echt geen zin om boodschappen te doen dus zijn we iets ggan eten in brasserie Raymond we daar ooit geweest het was 4 jaar geledenen  t'was heel lekker maar had ergens probleem en nu ergens weer als voorgerecht n vissop geeten, ja ikke vis, ze was subliem,   € 16 daarna een van mijn lievelingen kalfsniertjes ik had ze gevraagd met frietjes een sfeerbeeld eerst


 spijtig genoeg 2 opmerkingen alshoewel ik de niertjes rosé gevraagd waren ze erover en op het taaie af das nie leuk, alsook de frietjes mochten iets meer voorgebaken zijn het personeel, hey Steven, is er proffesionneel en gedienstig en ik heb er wel van genoten, al bij al het eten  lekker, zeker veel beter dan  bij die bloedzuigers op de Grote markt, die plaats is te mijden zeker wat betreft te eten, al bij al het is meegevallen, credit card is geen probleem maar bankkontackt was er niet bij, dedju,  al bij al is het naar de prijzige kant,




Geen opmerkingen: