maandag 6 februari 2012

Vandaag Muziek & Media


2012 De Préhistorie Vandaag neemt Guy De Pré je mee naar jaren 1968,1978,1988,1998 je kan het steeds herbeluisteren op de website van Radio 2  klik op herbeluister het begint wel met het nieuws van 10 uur schuif dat balkje een beetje naar rechts en je ben er denk eraaan regelmatig je temp map leeg te maken  dit kan makelijk met Ccleaner, want dat ken veel plaats nemen op je bakske alles wat je beluistert in stream wordt daarin opgeslagen wil je het houden, makkelijk hernoem de file en kopieer deze naar een map bv bij mij is dat D: music Stream doe dit heel zelden de meeste heb ik toch reeds. zoek je iets Give a sign kzal het wel ergens plaatsen hehe ik was iets vergeten een paar jaar geleden heb ik een mix van micheal jacksons beste gemaakt denk niet dat ik die al gepost heb nu Wel


1953 Sam Phillips,Wordt eigenaar van het legendarische Sun Records in Memphis,  Veel muziek historici zeggen:  Het is de zon de plaats waar  rock 'n' roll begon. ,  Zeker,  Phillips was de eerste om die zwart-beïnvloede muziek van jonge blanke zangers als Elvis Presley, Jerry Lee Lewis en Carl Perkins in 1954 op te nemen





1922  DeWitt Wallace en zijn vrouw Lila Wallace publiceren het eerste Reader's Digest magazine







1927  Buster Keaton zijn film The General gaat in Premiére Previeuw

1937  Charlie Chaplin  Modern Time in premiére zijn eerste film met klankband intussen een klasieker geworden

1940 Een van de grote klassieke platen van het Big Band tijdperk werd opgenomen. Glenn Miller en zijn band speelden "Tuxedo Junction" in de RCA Victor studio in Manhattan.

1957: Bill Haley komt aan in Londen voor zijn eerste Britse tournee, de eerste door een Amerikaanse rock-ster. 5000 gillende fans begroeten hem op de luchthaven Heathrow.

 
 
 
 
 
IK ga iets eten nu tis 0:10 geworden dan slapen Morgen zijn we er weer met meeer

oops heb weer eens de Peetvader beken  voor de ? het  kan 20 maal zijn tis 3:30 AM nu

Geen opmerkingen: