vrijdag 1 juni 2012

Geen post... goede post

maar toch, effe een update na die serieuse dip is het voor de rest behoorlijk geweest, niet dat alles pico bello is, maar toch alleen ik  had vroeger weinig geduld, heb er nu geen meer, ook kan ik mij niet meer vatsbijten op iets, bv op de digicorder heb ik amper 10 % Vrij er staan nog prograama's en films op van oktober 2011,  en, ik zou nog zoveel willen doen, maar kga er nooit  geraken, das fustrerend, toch dank voor de steun, kben moe nu amai das weer bijna met de kippen op stok, dat is ooit anders geweest ;-) tot volgende maal

2 opmerkingen:

Hugo zei

Toch uzelf niet te moe maken broer ondanks alles wat je wilt want anders heb je er niks aan, hè...

Unknown zei

Moe maken niet bepaald broer,maar als er iets op op mijn heupen werkt is het meer dan stijgeren geblazen,het eerste momment toch maar dat koelt meestal af zonder te blazen ja