vrijdag 8 juni 2012

Oops...

Laat ons zeggen beter laat dan nooit. Normaal had ik deze log gisteren willen posten, om +/- om 22:00 thuis gekomen, we waren sinds 8:00 op pad, de eerste Chemo is behoorlijk meegevallen, enkel was wat wankel op mijn benen, maar anders geen noemens waardige problemen te melden, het duurde wat lang gelukkig had ik de laptop mee en heb nog een 80 nummers gekontroleerd waarvan er  10 zijn er weggevallen,  de teller in Winamp staat nu op 12465, eenmaal thuisgekomen mijn bakske thuis uit zijn diepe slaap gehaald, en een half uurtje later, nog nie, er voor in slaap gedonderd,  nu 4:00  weer klaar wakker nie erg, heb nog de ganse dag om te slapen, nog steeds voel ik mij behoorlijk goed, nog  wat last met het stappen maar het is minder erg  op naar de volgende dit is na 3 weken eerst nog een rits onderzoeken hopelijk is geen gastroscoop bij , zo met te late, maar positieve log  ga ik mij nog een beetje bezig houden. Mama een behouden reis, heb een leuk feest daar in Frankrijk. Mimi zal je een mailtje sturen uitgesteld is niet afgebeld. Hopelijk in september komen we langs op Ille d'Olerons, die plat de fruits de mers bijt nog steeds in mijn been ;-) ik hoor hem  tot hier roepen sluutjes iedreen

Geen opmerkingen: