zaterdag 14 januari 2012

Request Week 2

Onder deze rubriek beantwoord ik elke de vragen en stel er mijn keuze ook voor
Het principe is de naam van de zanger = Youtube als het er is
Tittel Plaat is = Take it
 
Voor Franky: Abba Mix by Murphy dacht dat ik het al ergens gepost had maar ok go for it
 
For Dean: from the US  Hye m8 btw how did you find me? here it is Lynyrd Skynyrd - Free Bird from 1973 just a nice rock song
 
Pour Jean:  Alain Barrière - À regarder la mer  yep il etait dans Hitbox 1 Je crois
 
Murphy's favo of  This week, ik was in de snooker donderdag  Christinne en ik  hadden het over een plaat nml deze  The Kelly Familly - David Song
 
Zo dit was het voor deze week een voorstel: aanvragen liefst via het gastenboek op mijn Blog en zij blijven online gedurende +/- twee maand ik heb maar een beperkte account bij mediafire


Geen opmerkingen: