dinsdag 8 mei 2012

handig tooltje

free youtube to mp3 converter. Ik denk Niet dat ik het hierover all gehad heb. dit tooltje filter de klank uit  een You tube filmpje en slaat deze als Mp3 op. het is [Hier] te vinden onderaan onder rubriek "ads door Google"
er moeten een paarzaken in gesteld worden :
eerst maak je best een nieuwe map aan , ik heb het InYoutube genoemd
vervolgens start je de start het op en moet je de kwaliteit bepalen bij mij is dat Lame Insane,  Die bestanden zijn behoorlijk groot maar top als het voor op een MP3speler is zal Old Standard 190 Kbis/s voldoende zijn denk ik.
dan onderaan naar opties, ga naar output druk op bladeren daar ergens onderaan en verwijs   naar de aangemaakte map. even de taal kontroleren en Thats It
Open Youtube en ga naar het filmpje en kopieer de URL plak deze in de Converter als Downloaden oplicht druk erop. Er bestaat ook iets Dergelijks voor De Mac, Uitraard het ik dit niet kunnen testen
na het sluiten word er een andere download aangeboden niet op reageren

Have Fun With it      Enjoy The Music

Geen opmerkingen: