dinsdag 22 mei 2012

Robin Gibb


Het was mij niet ontgaan maar ik zat gisteren in een diepe put, er stond iets klaar om te posten maar Oops ik had er gewoon geen zin in, ook al dat opzoeken wordt vermoeiend dan ook heb ik nog een 2000 tal platen die moet gekontroleerd op dubbels, opschonen, op hetzelde Vollume niveau plaaten enz en elke dag komen er nog een tiental bij, ik denk dat het blog erwat anders gaat uitzien, Oef vandaag voel ik mij beter en het was ook even slikkken toen ik het nieuws las. Robbbin Gibb. ik Was toen 17 en heb het allemaal beleefd dus mijn de eerte gedachte was, hier ga ik iets mee doen.I did it. en dit kan in de Mix beluisteren, Laten we het over Robin hebben. Eind jaren 60 lag hij in de knoei met zijn broers en begon een  Solo CarriĆ©re zijn grootse succes was deze

00:00 Robin Gibb - Saved By The Bell 69
03:03 Robin Gibb - Another Lonely Night In New York 83
05:47 Robin Gibb - Juliet 83

Eerder was hij Leadzanger Van de Bee Gees een van hun eerste hits hier in de lege landen was

08:15 Bee Gees - Sinking Ships 67

en het ging bergop

09:46 Bee Gees - Don't Forget To Remember 67 Sft xxx

dan deze die de doorbraak forceerde,  ook rotgedraaid in den Dema toen :-).

12:33 Bee Gees - Massachusetts 67
14:01 Bee Gees - World 67
15:50 Bee Gees - Words 67
begin jaren 70 werd het wat kalmer
18:12 Bee Gees - Jive talkin'
tot in 77 de bom weer barste met Satterday Night Fever het album die Hoge Toppen scheerde

22:42 Bee Gees - Stayin' Alive 77

Alhoewel het beste ervan was nr 1 kant A: The Trammps met Disco Inferno
in bijna elke dancing werden de dansvloeren op gebroken om er dezelde plaatsen
speelgoed voor de dj's, je kon hem op en neer laten gaan
later is de storm geluwd
27:11 Bee Gees - Night on Broadway
33:52 Bee Gees - You win again
Zo Tot zover het is een MP3 van 63 Mb, de Wav file bedraagd 375 Mb maar is beduidend beter van kwaliteit, give a sign. n Enjoy thee music [Hier Binnenhalen]  Feed back is welkom

Geen opmerkingen: