vrijdag 16 december 2011

Audacity 1.3.14


Gisteren Heb ik het gehad over MP3Directcut vandaag de  volgende en voor mij onmisbaar, het is degene waarmee ik all mijn Mixen maak en waarvan er een update uitgekomen is. Met Audacity kunt u:
- opnemen (van microfoon, line in, aux, tv tuner, cd speler, etc.)
- knippen, plakken en mixen
- meerdere sporen bewerken [tot 16]
- diverse geluidseffecten toepassen (wahwah, echo, fade, achterstevoren etc.)
- converteren naar wav, ogg vorbis, flac en mp3 (Lame plugin benodigd)
- volume, snelheid en toonhoogte aanpassen
Audacity 1.3.14 is geschikt voor Windows 7, Windows Vista, Mac OS X 10.4 to 10.7, Linux,  je vind het Hier, voor XP kan de 1.2 nemen, ook heb Lame heb je nodig hem heb je hem al, ok dan, anders  hier. Het ziet er ingewikkeld uit maar het maar het valt best mee, een beetje experimenteren. ooit heb ik ermee een mix met de beste van Jean Michel Jarre, ideaal om ff rustig te ontspannen, hier is hij.

Geen opmerkingen: