vrijdag 2 december 2011

Vandaag in de muziek

1973 The Who worden in Montreal [Canada] opgepakt na het vernielen van een hotelkamer na het betalen van een borgsom 6000 dollar mochten zij beschikken

2006 Mariska Veres (59), Nederlands zangeres vooral bekend als lid van de groep Shokking Blue sterft door galblaaskanker. De zieke werd pas 3 weken voor haar dood bij haar opgemerkt "Send Me a Postcard Baby"* was de eerste hit in 1968. Na het einde Van Shokking ging ze solo verder






Releases

1972 Youre So Vain - Carly Simon*, Nog steeds een tof deuntje

Opnames

1962 Can't Get Used To Losing You - Andy Williams*, Knap, Echte Pop Cor
 
Nr 1 Belgiê
       1972 I think I love You - The Pardrige Familly*[2 wkn]
       1978 Dreadlock Holiday - 10CC*[2wkn], met ster in mijn collectie
       1995 LP Goes Classic - Helmut Lotti [11 wkn]
       voor mij was het een  marteling.
       2000 1 - The Beatles[1 wk], ken ik niet, een gat in mijn cultuur???
       UK
       1978 Da You think I'm Sexy - Rod steward*[1WK],
       mijn keppe denkt van wel ;-)
       Nederland
       1967 De BoStella - Johnny & Rijk [2wkn]
       zat ook in de Juke Box van Dema brrrr... geseling
       1989 Lilly Was Here - Candy Dufler & David Steward*[4wkn]
       gewoon the max
       VS
       1957 You send Me - Sam Cooke*[3 wkn] Stip
       1967 Daydream Believer - The Monkees*[4wkn] Stip
       1972 Papa Was a Rolling stone - The Temptations*[2wkn]
       thats My stuff
       1978 You don't bring me Flowers - Barbra Streisant& NeilDiamond*
       [2wkn]
       Frankrijk
       1976 Daddy Cool-Bonney M*[2wkn] goeie fuif plaat
 
*in bezit

deze rubriek zal nog geupdated worden.
zoals Louis Neefs zong Als ik ooit eens ... * ;-), tzal wel wat langer duren

Stay Tuned, Enjoy The Music

Geen opmerkingen: