donderdag 15 december 2011

mp3DirectCut


mp3DirectCut is een handig klein programmaatje om snel mp3'tjes mee te bewerken. Knippen en plakken van fragmenten, geluid normaliseren, volume instellen, fade in en fade out en effecten behoren tot de mogelijkheden. Geluidsbewerking op zijn eenvoudigst. Aan te raden voor iemand die met muziek bezig is, zelf gebruik ik het al jaren en ieder van mijn 10070 mp3 heb ik ermee onderhanden genomen.No nonsens, het hoeft niet eerst hoeft niet eerst de mp3bestanden te decoderen voor u deze kan bewerken je kan  meteen aan de slag , wat weer tijd scheelt, wel heeft lame nodig, het programma vind u [Hier ], klik op Download@MajorGeeks onder Download Locations.
Het lame bestand is [Hier]. Het is geschikt voor XP, Vista, 7 Taal: Engels, ik meen me te herinneren dat het ook in het nederlands kan ingesteld, maar het progje is zo simpel dat ik dit niet doe, kortom een Aanrader, Het zou ook wel werken onder Linux maar dan moet Wine geistalleerd zijn

Geen opmerkingen: