dinsdag 13 december 2011

Vandaag in de Muziek

Updated - 20.36


btw  De Nieuwste van Julien Clerc - Hotel Des Caravelles*[***] is gewoon Supper hij is nog Steeds een van grote namen in het franse Chanson, Gewoon Top, kan er makkelijk een hitbox van maken oops, voer voor een enquete? Franse Hitbox? kga een geste doen, nie voort verklappen He!!! yep ik rij nu wel tegen de kar van mijn  petekind Cristophe maar ik weet "Music Was our first Love" dat hebben we zeker nog steeds gemeen klik de tittel, Awsome

1961 The beatles tekenen een contract, Brian Epstein wordt officieel hun manager


1961  De Premiêre van de derde film van Clif Richard eigelijk moet Sir Schrijven toen nog niet wel met The Shadows The Young Ones* het werd een groot sukses in de Uk 1962
 
1970 Premiêre van de film Gimme Shelter van The Rolling Stones in London in de VS is hij uitgekomen op 6 december 1969 [Oops Over het hoofd gezien Sorry] even kijken yep de trailer het werd ook gebruikt voor een game nl  Call of Duty:Black Ops  intussen is er een nieuwe call of duty uitgekomen denk dat ik deze toch eens ga halen om te testen  nee nee zo een vaart als met Delta force zal het niet lopen mmm... wanneer moet ik dan nog slapen ??
 
2006 Robert Long sterft aan buikvlieskanker hij is geboren op 22.12.1943 geboren en pas hersteld van een hartinfract in 1967 was hij de zanger van Unit Gloria [Nederlandse Band oa The Last Seven Days*] daarna gaat hij solo verder

Release

1975 David Bowie - Golden Years*

Opgenomen

1956 Perrez Prado - Patricia*
1966 Jimmy Hendrix - Foxey Lady
Nr1 België
       1969 Elvis Presley - Suspicious Minds*
       UK
       1962 Elvis Presley - Return To Sender*[**]
       1997 The Teletubies - Teletubies Say Eh-Oh
       2009 Lady Gaga - Bad Romance*[**]
       Vs
       1969 Blood Sweat & Tears - And When I Die*[**]
       1975 KC & The Sunshine Band - Thats The Way I like It*[**]
       1986 Bruce Hornsby - The Way it is*[**]
       2008 Beyoncé - Single Ladies, Pfff 14 in een dozijn
       Frankrijk
       2008 Brirney Spears - Womanizer
       Duitsland
       1982 Culture Club - Do You Really Wanna Hurd Me*
       2004 Sarah Connor - Living To Love You*

* in bezit
** Fafo *** Supper [Voor mij toch]

Stay Tuned - Enjoy The Music

Geen opmerkingen: